HomeMembriCriterii privind utilizarea Fondului Social Cultural Educaţional

Criterii privind utilizarea Fondului Social Cultural Educaţional

Stimati membri,

La depunerea cererilor pentru utilizarea Fondului Social Cultural Educațional, vă rugăm să ţineţi cont în principal de Condiţiile de eligibilitate prevăzute în Criterii privind utilizarea Fondului Social Cultural Educaţional, aprobate în Adunarea Generală din 25.04.2024 prin Hotararea nr. 13.

Enumerăm principalele aspecte de care trebuie să ţineţi cont:

Condiţiile generale  de eligibilitate sunt:
a) solicitantul – persoană fizică este cetăţean român, respectiv solicitantul – persoană juridică este persoană juridică de drept român;
b) solicitantul îşi desfăşoară activitatea, în principal,  în România;
c) solicitantul este membru UPFAR-ARGOA de minim 6 luni, la data depunerii cererii de utilizare a Fondului social cultural, Educațional, a participat la cel putin o  adunare generala organizata în ultimele 12 luni depunerii cererii şi a achitat la zi cotizaţia de membru;
d) solicitantul și-a justificat și decontat corect proiectul anterior; 
e) solicitantul nu este în conflict  de interese cu UPFAR–ARGOA;
f) solicitantul nu  are datorii la UPFAR;
g) solicitantul nu a mai primit sprijin anterior de la UPFAR pentru proiectul cu care aplica, la aceeași secțiune;
h) proiectul să se depună cu cel puțin 5 săptămâni înainte de perioada de început a proiectului;

Art. 6 (5) Cheltuielile sunt considerate eligibile dacă au fost efectuate numai în perioada de derulare a Acordului de parteneriat.

Art. 7 (1) solicitantul nu poate aplica la utilizarea Fondului pentru producție în cazul în care pentru proiectul respectiv a primit deja sprijin de la Centrul Naţional al Cinematografiei (CNC).​

Accesarea Fondului Social, Cultural, Educațional se poate efectua conform art. 25.1 Statut doar de către membrii UPFAR-ARGOA:
a) o singură dată pe an calendaristic, pentru un singur proiect, pentru o singura categorie a  Fondului Social, Cultural, Educațional
b) pe baza unei solicitări scrise, însoțită de un proiect conform formularului UPFAR-ARGOA, evaluat și aprobat de către Consiliul Director
 
Solicitările pentru acordarea finanțării proiectelor vor fi aprobate, în limita fondului existent, putând fi depuse oricând în cursul anului calendaristic.

Solicitarea pentru obținerea finanțării proiectului va fi supusă aprobării Consiliul Director UPFAR–ARGOA trimestrial, in lunile martie, iunie, septembrie si decembrie, iar rezultatul va fi comunicat solicitantului în termen de 5 zile de la data discutării lui în Consiliul Director, iar proiectele câștigătoare vor fi publicate pe pagina de internet a UPFAR–ARGOA.​

ALTE ARTICOLE

Contact

Iordache Golescu nr. 17, etaj 1, sector 1, cod postal 011302 Bucuresti – Romania

Tel : +4-021-311.71.04
Tel/Fax : +4-021-310.09.04

Programul de lucru

Luni – joi: orele 09:00 – 17:30
Vineri: orele 09:00 – 15:00
Luni – joi : orele 14:00 – 16:00 (program cu publicul)
Vineri : orele 12:00 – 14:00 (program cu publicul)