HomeMembriAnunţuri Repartiţii

Anunţuri Repartiţii

UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, din următoarele surse de colectare:

Retransmitere prin cablu
Comunicare publică/Ambiental
Copie privata

R24.158 /02.10.2024

Stimate domn/Stimată doamnă,

UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, din următoarele surse de colectare:

  1. Retransmitere prin cablu
  2. Comunicare publică/Ambiental
  3. Copie privată

În acest sens, nu mai târziu de data de 31.10.2024, se vor trimite pentru trimestrul  III 2024, următoarele documente:

1. Anexa 1 – Declaraţia de repertoriu la UPFAR ARGOA, completată conform indicaţiilor din fiecare celulă, vizibile prin plasarea cursorului. În mod similar sunt disponibile şi explicaţiile referitoare la rubricile menţionate în prima linie a tabelului din Declaraţie;

2. Anexa 2 – Playlist-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1– Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate).

Anexele precizate mai sus se completează în format electronic, se semnează şi se transmit către UPFAR ARGOA, atât în format Excel, cât şi PDF, pe adresa de e-mail repertoriu@upfarargoa.ro, însoțite de Procesul verbal de predare-primire PF / Procesul verbal de predare-primire PJ și Declaraţia pe propria răspundere PF / Declarația pe proprie răspundere PJ, semnate de reprezentantul legal şi ştampilate.

Întreaga documentaţie (Anexa 1 şi Anexa 2, în mod obligatoriu şi în format Excel, celelalte documente semnate şi ştampilate în format electronic (PDF) sau pe hârtie) poate fi transmisă şi prin serviciul poștal/curier la punctul de lucru, având adresa de corespondență: UPFAR-ARGOA, Str. Iordache Golescu, nr.17, et.1, Sector 1, Bucuresti cod postal 011302.

În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor:

– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției“.

– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.

– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA.

R24.128/01.07.2024

Stimate domn/Stimată doamnă,
UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, din următoarele surse de colectare:
1. Retransmitere prin cablu
2. Comunicare publică/Ambiental
3. Copie privată

În acest sens, nu mai târziu de data de 31.07.2024, se vor trimite pentru trimestrul II 2024, următoarele documente:

1. Anexa 1 – Declaraţia de repertoriu la UPFAR ARGOA, completată conform indicaţiilor din fiecare celulă, vizibile prin plasarea cursorului. În mod similar sunt disponibile şi explicaţiile referitoare la rubricile menţionate în prima linie a tabelului din Declaraţie;

2. Anexa 2 – Playlist-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1– Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate).

Anexele precizate mai sus se completează în format electronic, se semnează şi se transmit către UPFAR ARGOA, atât în format Excel, cât şi PDF, pe adresa de e-mail repertoriu@upfarargoa.ro, însoțite de Procesul verbal de predare-primire PF / Procesul verbal de predare-primire PJ și Declaraţia pe propria răspundere PF / Declarația pe proprie răspundere PJ, semnate de reprezentantul legal şi ştampilate.

Întreaga documentaţie (Anexa 1 şi Anexa 2, în mod obligatoriu şi în format Excel, celelalte documente semnate şi ştampilate în format electronic (PDF) sau pe hârtie) poate fi transmisă şi prin serviciul poștal/curier la punctul de lucru, având adresa de corespondență: UPFAR-ARGOA, Str. Iordache Golescu, nr.17, et.1, Sector 1, Bucuresti cod postal 011302.

În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor:

– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției“.

– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.

– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA.

R83/08.04.2024

Stimate domn/Stimată doamnă,
UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, din următoarele surse de colectare:
1. Retransmitere prin cablu
2. Comunicare publică/Ambiental
3. Copie privată

În acest sens, nu mai târziu de data de 15.05.2024, se vor trimite pentru trimestrul I 2024, următoarele documente:

1. Anexa 1 – Declaraţia de repertoriu la UPFAR ARGOA, completată conform indicaţiilor din fiecare celulă, vizibile prin plasarea cursorului. În mod similar sunt disponibile şi explicaţiile referitoare la rubricile menţionate în prima linie a tabelului din Declaraţie;

2. Anexa 2 – Playlist-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1– Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate).

Anexele precizate mai sus se completează în format electronic, se semnează şi se transmit către UPFAR ARGOA, atât în format Excel, cât şi PDF, pe adresa de e-mail repertoriu@upfarargoa.ro, însoțite de Procesul verbal de predare-primire PF / Procesul verbal de predare-primire PJ și Declaraţia pe propria răspundere PF / Declarația pe proprie răspundere PJ, semnate de reprezentantul legal şi ştampilate.

Întreaga documentaţie (Anexa 1 şi Anexa 2, în mod obligatoriu şi în format Excel, celelalte documente semnate şi ştampilate în format electronic (PDF) sau pe hârtie) poate fi transmisă şi prin serviciul poștal/curier la punctul de lucru, având adresa de corespondență: UPFAR-ARGOA, Str. Iordache Golescu, nr.17, et.1, Sector 1, Bucuresti cod postal 011302.

În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor:

– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției“.

– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.

– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA.

R01/04.01.2024

Stimate domn/Stimată doamnă,
UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, din următoarele surse de colectare:
1. Retransmitere prin cablu
2. Comunicare publică/Ambiental
3. Copie privată

În acest sens, nu mai târziu de data de 26.01.2024, se vor trimite pentru trimestrul IV 2023, următoarele documente:

1. Anexa 1 – Declaraţia de repertoriu la UPFAR ARGOA, completată conform indicaţiilor din fiecare celulă, vizibile prin plasarea cursorului. În mod similar sunt disponibile şi explicaţiile referitoare la rubricile menţionate în prima linie a tabelului din Declaraţie;

2. Anexa 2 – Playlist-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1– Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate).

Anexele precizate mai sus se completează în format electronic, se semnează şi se transmit către UPFAR ARGOA, atât în format Excel, cât şi PDF, pe adresa de e-mail repertoriu@upfarargoa.ro, însoțite de Procesul verbal de predare-primire PF / Procesul verbal de predare-primire PJ și Declaraţia pe propria răspundere PF / Declarația pe proprie răspundere PJ, semnate de reprezentantul legal şi ştampilate.

Întreaga documentaţie (Anexa 1 şi Anexa 2, în mod obligatoriu şi în format Excel, celelalte documente semnate şi ştampilate în format electronic (PDF) sau pe hârtie) poate fi transmisă şi prin serviciul poștal/curier la punctul de lucru, având adresa de corespondență: UPFAR-ARGOA, Str. Iordache Golescu, nr.17, et.1, Sector 1, Bucuresti cod postal 011302.

În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor:

– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției“.

– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.

– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA.

R135/02.10.2023

Stimate domn/Stimată doamnă,
UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, din următoarele surse de colectare:
1. Retransmitere prin cablu
2. Comunicare publică/Ambiental
3. Copie privată

În acest sens, nu mai târziu de data de 20.10.2023, se vor trimite pentru trimestrul III 2023, următoarele documente:

1. Anexa 1 – Declaraţia de repertoriu la UPFAR ARGOA, completată conform indicaţiilor din fiecare celulă, vizibile prin plasarea cursorului. În mod similar sunt disponibile şi explicaţiile referitoare la rubricile menţionate în prima linie a tabelului din Declaraţie;

2. Anexa 2 – Playlist-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1– Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate).

Anexele precizate mai sus se completează în format electronic, se semnează şi se transmit către UPFAR ARGOA, atât în format Excel, cât şi PDF, pe adresa de e-mail repertoriu@upfarargoa.ro, însoțite de Procesul verbal de predare-primire PF / Procesul verbal de predare-primire PJ și Declaraţia pe propria răspundere PF / Declarația pe proprie răspundere PJ, semnate de reprezentantul legal şi ştampilate.

Întreaga documentaţie (Anexa 1 şi Anexa 2, în mod obligatoriu şi în format Excel, celelalte documente semnate şi ştampilate în format electronic (PDF) sau pe hârtie) poate fi transmisă şi prin serviciul poștal/curier la punctul de lucru, având adresa de corespondență: UPFAR-ARGOA, Str. Iordache Golescu, nr.17, et.1, Sector 1, Bucuresti cod postal 011302.

În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor:

– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției“.

– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.

– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA.

R80/11.07.2023

Stimate domn/Stimată doamnă,
UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, din următoarele surse de colectare:
1. Retransmitere prin cablu
2. Comunicare publică/Ambiental
3. Copie privată

În acest sens, nu mai târziu de data de 11.08.2023, se vor trimite pentru trimestrul II 2023, următoarele documente:

1. Anexa 1 – Declaraţia de repertoriu la UPFAR ARGOA, completată conform indicaţiilor din fiecare celulă, vizibile prin plasarea cursorului. În mod similar sunt disponibile şi explicaţiile referitoare la rubricile menţionate în prima linie a tabelului din Declaraţie;

2. Anexa 2 – Playlist-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1– Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate).

Anexele precizate mai sus se completează în format electronic, se semnează şi se transmit către UPFAR ARGOA, atât în format Excel, cât şi PDF, pe adresa de e-mail repertoriu@upfarargoa.ro, însoțite de Procesul verbal de predare-primire PF / Procesul verbal de predare-primire PJ și Declaraţia pe propria răspundere PF / Declarația pe proprie răspundere PJ, semnate de reprezentantul legal şi ştampilate.

Întreaga documentaţie (Anexa 1 şi Anexa 2, în mod obligatoriu şi în format Excel, celelalte documente semnate şi ştampilate în format electronic (PDF) sau pe hârtie) poate fi transmisă şi prin serviciul poștal/curier la punctul de lucru, având adresa de corespondență: UPFAR-ARGOA, Str. Iordache Golescu, nr.17, et.1, Sector 1, Bucuresti cod postal 011302.

În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor:

– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției“.

– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.

– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA.

R50/31.03.2023

Stimate domn/Stimată doamnă,
UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, din următoarele surse de colectare:
1. Retransmitere prin cablu
2. Comunicare publică/Ambiental
3. Copie privată

În acest sens, nu mai târziu de data de 30.04.2023, se vor trimite pentru trimestrul I 2023, următoarele documente:

1. Anexa 1 – Declaraţia de repertoriu la UPFAR ARGOA, completată conform indicaţiilor din fiecare celulă, vizibile prin plasarea cursorului. În mod similar sunt disponibile şi explicaţiile referitoare la rubricile menţionate în prima linie a tabelului din Declaraţie;

2. Anexa 2 – Playlist-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1– Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate).

Anexele precizate mai sus se completează în format electronic, se semnează şi se transmit către UPFAR ARGOA, atât în format Excel, cât şi PDF, pe adresa de e-mail repertoriu@upfarargoa.ro, însoțite de Procesul verbal de predare-primire PF / Procesul verbal de predare-primire PJ și Declaraţia pe propria răspundere PF / Declarația pe proprie răspundere PJ, semnate de reprezentantul legal şi ştampilate.

Întreaga documentaţie (Anexa 1 şi Anexa 2, în mod obligatoriu şi în format Excel, celelalte documente semnate şi ştampilate în format electronic (PDF) sau pe hârtie) poate fi transmisă şi prin serviciul poștal/curier la punctul de lucru, având adresa de corespondență: UPFAR-ARGOA, Str. Iordache Golescu, nr.17, et.1, Sector 1, Bucuresti cod postal 011302.

În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor:

– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției“.

– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.

– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA.

NR. R07/11.01.2023

Stimate domn/Stimată doamnă,

UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, din următoarele surse de colectare:

1. Retransmitere prin cablu
2. Comunicare publică/Ambiental
3. Copie privată

În acest sens, nu mai târziu de data de 31.01.2023, se vor trimite pentru trimestrul IV 2022, următoarele documente:

1. Anexa 1 – Declaraţia de repertoriu la UPFAR ARGOA, completată conform indicaţiilor din fiecare celulă, vizibile prin plasarea cursorului. În mod similar sunt disponibile şi explicaţiile referitoare la rubricile menţionate în prima linie a tabelului din Declaraţie;

2. Anexa 2 – Playlist-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1– Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate).

Anexele precizate mai sus se completează în format electronic, se semnează şi se transmit către UPFAR ARGOA, atât în format Excel, cât şi PDF, pe adresa de e-mail repertoriu@upfarargoa.ro, însoțite de Procesul verbal de predare-primire PF / Procesul verbal de predare-primire PJ și Declaraţia pe propria răspundere PF / Declarația pe proprie răspundere PJ, semnate de reprezentantul legal şi ştampilate.

Întreaga documentaţie (Anexa 1 şi Anexa 2, în mod obligatoriu şi în format Excel, celelalte documente semnate şi ştampilate în format electronic (PDF) sau pe hârtie) poate fi transmisă şi prin serviciul poștal/curier la punctul de lucru, având adresa de corespondență: UPFAR-ARGOA, Str. Iordache Golescu, nr.17, et.1, Sector 1, Bucuresti cod postal 011302.

În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor:

– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției“.
– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.
– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA.

NR. R87/25.10.2022

Stimate domn/Stimată doamnă,
UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, din următoarele surse de colectare:
1. Retransmitere prin cablu
2. Comunicare publică/Ambiental
3. Copie privată

În acest sens, nu mai târziu de data de 15.11.2022, se vor trimite pentru trimestrul III 2022, următoarele documente:
1. Anexa 1 – Declaraţia de repertoriu la UPFAR ARGOA, completată conform indicaţiilor din fiecare celulă, vizibile prin plasarea cursorului. În mod similar sunt disponibile şi explicaţiile referitoare la rubricile menţionate în prima linie a tabelului din Declaraţie;
2.Anexa 2 – Playlist-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1– Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate).

Anexele precizate mai sus se completează în format electronic, se semnează şi se transmit către UPFAR ARGOA, atât în format Excel, cât şi PDF, pe adresa de e-mail repertoriu@upfarargoa.ro, însoțite de Procesul verbal de predare-primire PF / Procesul verbal de predare-primire PJ și Declaraţia pe propria răspundere PF / Declarația pe proprie răspundere PJ, semnate de reprezentantul legal şi ştampilate.

Întreaga documentaţie (Anexa 1 şi Anexa 2, în mod obligatoriu şi în format Excel, celelelate documente semnate şi ştampilate în format electronic (PDF) sau pe hârtie) poate fi transmisă şi prin serviciul poștal/curier la punctul de lucru, având adresa de corespondență: UPFAR-ARGOA, Str. Iordache Golescu, nr.17, et.1, Sector 1, Bucuresti cod postal 011302.

În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor:

– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției“.
– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.
– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA.

NR. R29/25.08.2022

Stimate domn/Stimată doamnă,

UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, din următoarele surse de colectare:
1. Retransmitere prin cablu
2. Comunicare publică/Ambiental
3. Copie privată

În acest sens, nu mai târziu de data de 09.09.2022, se vor trimite pentru trimestrul IV 2021, trimestrul I 2022 şi trimestrul II 2022, următoarele documente:
1. Anexa 1 – Declaraţia de repertoriu la UPFAR ARGOA, completată conform indicaţiilor din fiecare celulă, vizibile prin plasarea cursorului. În mod similar sunt disponibile şi explicaţiile referitoare la rubricile menţionate în prima linie a tabelului din Declaraţie;
2. Anexa 2 – Playlist-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1– Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate).

Anexele precizate mai sus se completează în format electronic, se semnează şi se transmit către UPFAR ARGOA, atât în format Excel, cât şi PDF, pe adresa de e-mail repertoriu@upfarargoa.ro, însoțite de Procesul verbal de predare-primire PF / Procesul verbal de predare-primire PJ și Declaraţia pe propria răspundere PF / Declarația pe proprie răspundere PJ, semnate de reprezentantul legal şi ştampilate.

Întreaga documentaţie (Anexa 1 şi Anexa 2, în mod obligatoriu şi în format Excel, celelalte documente semnate şi ştampilate în format electronic PDF sau pe hârtie) poate fi transmisă şi prin serviciul poștal/curier la punctul de lucru, având adresa de corespondență: UPFAR-ARGOA, Str. Iordache Golescu, nr.17, et.1, Sector 1, Bucuresti cod postal 011302.

În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor:

– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției“.
– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.
– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA.

NR. R726/01.10.2021

Stimate domn/Stimata doamna,

UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, aferente Trimestrului III 2021, din următoarele surse de colectare:
1. Retransmitere prin cablu
2. Comunicare publică/Ambiental
3. Copie privata

În acest sens, se vor transmite până la data de 05.10.2021 și nu mai târziu de acestă dată, următoarele documente:
În acest sens, se vor transmite până la data de 6 SEPTEMBRIE și nu mai târziu de acestă dată, următoarele documente:
1. Anexa 4 PFAnexa 4 PJ – Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
2. Anexa 7 PF – Anexa 7 PJ – Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
3. Anexa 1– Playlist-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1– Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate);

Avem rugămintea să respectați data limită de transmitere a documentelor, pentru a nu se întârzia raportarea sumelor cuvenite, conform prevederilor din Statut, regăsite la art. 22 privind Repertoriul.

Anexele precizate mai sus vor fi trimise în format electronic pe adresa de mail repartitii@upfarargoa.ro, însoțite de Procesul verbal de predare-primire PF / Procesul verbal de predare-primire PJ si declaratia pe propria raspundere. Ulterior acestea vor fi expediate, în original, ștampilate și semnate de reprezentantul legal, prin serviciul poștal/curier la punct de lucru, adresa de corespondenta: Str. Iordache Golescu, nr.17, et.1, Sector 1, Bucuresti cod postal 011302.

În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor :
– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției “.
– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.
– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA.

NR. R681/26.08.2021

Stimate domn/Stimata doamna,

UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, aferente Trimestrului II 2021, din următoarele surse de colectare:
1. Retransmitere prin cablu
2. Comunicare publică/Ambiental
3. Copie privata

În acest sens, se vor transmite până la data de 6 SEPTEMBRIE și nu mai târziu de acestă dată, următoarele documente:
1. Anexa 4– Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
2. Anexa 7 – Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
3. Anexa 1– Playlist-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1– Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate);

Avem rugămintea să respectați data limită de transmitere a documentelor, pentru a nu se întârzia raportarea sumelor cuvenite, conform prevederilor din Statut, regăsite la art. 22 privind Repertoriul.

Anexele precizate mai sus vor fi trimise în format electronic pe adresa de mail repartitii@upfarargoa.ro, însoțite de Procesul verbal de predare-primire PF / Procesul verbal de predare-primire PJ si declaratia pe propria raspundere. Ulterior acestea vor fi expediate, în original, ștampilate și semnate de reprezentantul legal, prin serviciul poștal/curier la punct de lucru, adresa de corespondenta: Str. Iordache Golescu, nr.17, et.1, Sector 1, Bucuresti cod postal 011302.

În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor :
– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției “.
– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.
– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA.

Stimate domn/Stimata doamna,

UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, aferente Trimestrului I 2021, din următoarele surse de colectare:
1. Retransmitere prin cablu
2. Comunicare publică/Ambiental
3. Copie privata

În acest sens, se vor transmite până la data de 31 MAI 2021 și nu mai târziu de acestă dată, următoarele documente:
1. Anexa 4– Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
2. Anexa 7 – Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
3. Anexa 1 – Playlist-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1– Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate);

Avem rugămintea să respectați data limită de transmitere a documentelor, pentru a nu se întârzia raportarea sumelor cuvenite, conform prevederilor din Statut, regăsite la art. 22 privind Repertoriul.

Anexele precizate mai sus vor fi trimise în format electronic pe adresa de mail repartitii@upfarargoa.ro, însoțite de Procesul verbal de predare-primire PF / Procesul verbal de predare-primire PJ. Ulterior acestea vor fi expediate, în original, ștampilate și semnate de reprezentantul legal, prin serviciul poștal/curier la punct de lucru, adresa de corespondenta: Str. Iordache Golescu, nr.17, et.1, Sector 1, Bucuresti cod postal 011302.

În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor :
– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției “.
– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.
– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA.

NR. R586/12.02.2021

Stimate domn/Stimata doamna,

UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, aferente Trimestrului IV 2020, din următoarele surse de colectare:
1. Retransmitere prin cablu
2. Comunicare publică/Ambiental
3. Copie privata

În acest sens, se vor transmite până la data de 19 FEBRUARIE 2021 și nu mai târziu de acestă dată, următoarele documente:
1. Anexa 4– Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
2. Anexa 7 – Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
3. Anexa 1 – Playlist-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1– Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate);

Avem rugămintea să respectați data limită de transmitere a documentelor, pentru a nu se întârzia raportarea sumelor cuvenite, conform prevederilor din Statut, regăsite la art. 22 privind Repertoriul.

Anexele precizate mai sus vor fi trimise în format electronic pe adresa de mail repartitii@upfarargoa.ro, însoțite de Procesul verbal de predare-primire PF / Procesul verbal de predare-primire PJ. Ulterior acestea vor fi expediate, în original, ștampilate și semnate de reprezentantul legal, prin serviciul poștal/curier la punct de lucru, adresa de corespondenta: Str. Iordache Golescu, nr.17, et.1, Sector 1, Bucuresti cod postal 011302.

În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor :
– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției “.
– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.
– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA.

NR. R391/19.10.2020

Stimate domn/Stimata doamna,

UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, aferente Trimestrului III 2020, din următoarele surse de colectare:
1. Retransmitere prin cablu
2. Comunicare publică/Ambiental
3. Copie privata

În acest sens, se vor transmite până la data de 06 NOIEMBRIE 2020 și nu mai târziu de acestă dată, următoarele documente:
1. Anexa 4– Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
2. Anexa 7 – Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
3. Anexa 1 – Playlist-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1– Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate);

Avem rugămintea să respectați data limită de transmitere a documentelor, pentru a nu se întârzia raportarea sumelor cuvenite, conform prevederilor din Statut, regăsite la art. 22 privind Repertoriul.

Anexele precizate mai sus vor fi trimise în format electronic pe adresa de mail repartitii@upfarargoa.ro, însoțite de Procesul verbal de predare-primire PF / Procesul verbal de predare-primire PJ Ulterior acestea vor fi expediate, în original, ștampilate și semnate de reprezentantul legal, prin serviciul poștal/curier la punct de lucru, adresa de corespondenta: Str. Iordache Golescu, nr.17, et.1, Sector 1, Bucuresti cod postal 011302.

În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor :
– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției “.
– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.
– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA.

NR. R258/15.07.2020

Stimate domn/Stimata doamna,

UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, aferente Trimestrului II 2020, din următoarele surse de colectare:
1. Retransmitere prin cablu
2. Comunicare publică/Ambiental
3. Copie privata

În acest sens, se vor transmite până la data de 31 IULIE 2020 și nu mai târziu de acestă dată, următoarele documente:
1. Anexa 4– Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
2. Anexa 7– Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
3. Anexa 1 – Playlist-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1– Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate);

Avem rugămintea să respectați data limită de transmitere a documentelor, pentru a nu se întârzia raportarea sumelor cuvenite, conform prevederilor din Statut, regăsite la art. 22 privind Repertoriul.

Anexele precizate mai sus vor fi trimise în format electronic pe adresa de mail repartitii@upfarargoa.ro, însoțite de Procesul verbal de predare-primire PF / Procesul verbal de predare-primire PJ. Ulterior acestea vor fi expediate, în original, ștampilate și semnate de reprezentantul legal, prin serviciul poștal/curier la punct de lucru, adresa de corespondenta: Str. Iordache Golescu, nr.17, et.1, Sector 1, Bucuresti cod postal 011302.

În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor :
– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției “.
– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.
– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA.

NR. R135/15.04.2020

Stimate domn/Stimata doamna,

UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, aferente Trimestrului I 2020, din următoarele surse de colectare:
1. Retransmitere prin cablu
2. Comunicare publică/Ambiental
3. Copie privata

În acest sens, se vor transmite până la data de 15 MAI 2020 următoarele documente:
1. Anexa 4– Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
2. Anexa 7 – Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
3. Anexa 1 – Playlist-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1– Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate);

Anexele precizate mai sus vor fi trimise în format electronic pe adresa de mail repartitii@upfarargoa.ro, însoțite de Procesul verbal de predare-primire cat si de Declaratia de repertoriu pe propria raspundere. Ulterior acestea vor fi expediate, în original, ștampilate și semnate de reprezentantul legal, prin serviciul poștal/curier la punct de lucru, adresa de corespondenta: Str. Iordache Golescu, nr.17, et.1, Sector 1, Bucuresti cod postal 011302.

În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor :
– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției “.
– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.
– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA.

NR. R4/10.01.2020

Stimate domn/Stimata doamna,

UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, aferente Trimestrului IV 2019, din următoarele surse de colectare:

1. Retransmitere prin cablu

2. Comunicare publică/Ambiental

3. Copie private

În acest sens, se vor transmite până la data de 14 FEBRUARIE 2020 următoarele documente:

1. Anexa 4– Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;

2. Anexa 7– Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;

3. Anexa 1 – Playlist-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1– Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate);

Anexele precizate mai sus vor fi trimise în format electronic pe adresa de mail repartitii@upfarargoa.ro, însoțite de procesul verbal de predare-primire. Ulterior acestea vor fi expediate, în original, ștampilate și semnate de reprezentantul legal, prin serviciul poștal/curier la punct de lucru, adresa de corespondenta: Str. Iordache Golescu, nr.17, et.1, Sector 1, Bucuresti cod postal 011302.

În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor :

– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției “.

– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.

– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA.

NR. R444/04.11.2019

Stimate domn/Stimata doamna,

UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, aferente Trimestrului III 2019, din următoarele surse de colectare:
1. Retransmitere prin cablu
2. Comunicare publică/Ambiental
3. Copie privata

În acest sens, se vor transmite până la data de 15 NOIEMBRIE 2019 următoarele documente:
1. Anexa 4– Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
2. Anexa 7 – Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
3. Anexa 1 – Playlist-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1– Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate);

Anexele precizate mai sus vor fi trimise în format electronic pe adresa de mail repartitii@upfarargoa.ro, însoțite de procesul verbal de predare-primire. Ulterior acestea vor fi expediate, în original, ștampilate și semnate de reprezentantul legal, prin serviciul poștal/curier la punct de lucru, adresa de corespondenta: Str. Iordache Golescu, nr.17, et.1, Sector 1, Bucuresti cod postal 011302.

În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor :
– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției “.
– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.
– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA.

NR. R291/07.08.2019

Stimate domn/Stimata doamna,

UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, aferente Trimestrului II 2019, din următoarele surse de colectare:
1. Retransmitere prin cablu
2. Comunicare publică/Ambiental
3. Copie privata

În acest sens, se vor transmite până la data de 06 SEPTEMBRIE 2019 următoarele documente:
1. Anexa 4– Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
2. Anexa 7 – Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
3. Anexa 1 – Playlist-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1– Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate);

Anexele precizate mai sus vor fi trimise în format electronic pe adresa de mail repartitii@upfarargoa.ro, însoțite de procesul verbal de predare-primire. Ulterior acestea vor fi expediate, în original, ștampilate și semnate de reprezentantul legal, prin serviciul poștal/curier la punct de lucru, adresa de corespondenta: Str. Iordache Golescu, nr.17, et.1, Sector 1, Bucuresti cod postal 011302.

În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor :
– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției “.
– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.
– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA.

NR. R143/06.05.2019

Stimate domn/Stimata doamna,

UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, aferente Trimestrului I 2019, din următoarele surse de colectare:
1. Retransmitere prin cablu
2. Comunicare publică/Ambiental
3. Copie privata

În acest sens, se vor transmite până la data de 29 Mai 2019 următoarele documente:
1. Anexa 4– Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
2. Anexa 7 – Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
3. Anexa 1 – Playlist-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1– Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate);

Anexele precizate mai sus vor fi trimise în format electronic pe adresa de mail repartitii@upfarargoa.ro, însoțite de procesul verbal de predare-primire. Ulterior acestea vor fi expediate, în original, ștampilate și semnate de reprezentantul legal, prin serviciul poștal/curier la punct de lucru, adresa de corespondenta: Str. Iordache Golescu, nr.17, et.1, Sector 1, Bucuresti cod postal 011302.

În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor :
– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției “.
– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.
– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA.

NR. R7/18.02.2019

Stimate domn/Stimata doamna,

UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, aferente trimestrului al IV-lea 2018, din următoarele surse de colectare:
1. Retransmitere prin cablu
2. Comunicare publică/Ambiental
3. Copie privata

În acest sens, se vor transmite până la data de 15 Martie 2019 următoarele documente:
1. Anexa 4– Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
2.Anexa 7 – Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
3. Anexa 1 – Playlisyt-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1– Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate);

Anexele precizate mai sus vor fi trimise în format electronic pe adresa de mail repartitii@upfarargoa.ro, însoțite de procesul verbal de predare-primire . Ulterior acestea vor fi expediate, în original, ștampilate și semnate de reprezentantul legal, prin serviciul poștal/curier la punct de lucru, adresa de corespondenta: Str. Iordache Golescu, nr.17, et.1, Sector 1, Bucuresti cod postal 011302.

În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor :
– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției “.
– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.
– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA.

NR. R581/01.11.2018

Stimate domn/Stimata doamna,

UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, aferente trimestrului al III-lea 2018, din următoarele surse de colectare:
1. Retransmitere prin cablu
2. Comunicare publică/Ambiental
3. Copie privata

În acest sens, se vor transmite până la data de 15 noiembrie 2018 următoarele documente:
1. Anexa 4– Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
2. Anexa 7 – Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
3. Anexa 1 – Playlisyt-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1– Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate);

Anexele precizate mai sus vor fi trimise în format electronic pe adresa de mail repartitii@upfarargoa.ro, însoțite de procesul verbal de predare-primire. Ulterior acestea vor fi expediate, în original, ștampilate și semnate de reprezentantul legal, prin serviciul poștal/curier la punct de lucru, adresa de corespondenta: Str. Iordache Golescu, nr.17, et.1, Sector 1, Bucuresti cod postal 011302.

În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor :
– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției “.
– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.
– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA

NR. R436/ 02.08.2018

Stimate domn/Stimata doamna,

UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, aferente trimestrului al II-lea 2018, din următoarele surse de colectare:
1. Retransmitere prin cablu
2. Comunicare publică/Ambiental
3. Copie privata

În acest sens, se vor transmite până la data de 27 august 2018 următoarele documente:
1. Anexa 4– Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
2. Anexa 7– Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
3. Anexa 1– Playlisyt-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1– Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate);

Anexele precizate mai sus vor fi trimise în format electronic pe adresa de mail repartitii@upfarargoa.ro, însoțite de procesul verbal de predare-primire. Ulterior acestea vor fi expediate, în original, ștampilate și semnate de reprezentantul legal, prin serviciul poștal/curier la punct de lucru, adresa de corespondenta: Str. Iordache Golescu, nr.17, et.1, Sector 1, Bucuresti cod postal 011302.

În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor :
– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției “.
– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.
– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA.

NR. R280/ 29.05.2018

Stimate domn/Stimata doamna,

UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, aferente trimestrului I 2018, din următoarele surse de colectare:
1. Retransmitere prin cablu
2. Comunicare publică/Ambiental
3. Copie privata

În acest sens, se vor transmite până la data de 15 iunie 2018 următoarele documente:
1. Anexa 4– Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
2. Anexa 7 – Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
3. Anexa 1 – Playlisyt-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1– Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate);

Anexele precizate mai sus vor fi trimise în format electronic pe adresa de mail repartitii@upfarargoa.ro, însoțite de procesul verbal de predare-primire. Ulterior acestea vor fi expediate, în original, ștampilate și semnate de reprezentantul legal, prin serviciul poștal/curier la punct de lucru, adresa de corespondenta: Str. Iordache Golescu, nr.17, et.1, Sector 1, Bucuresti cod postal 011302.

În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor :
– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției “.
– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.
– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA.

NR. R1/ 08.01.2018

Stimate domn/Stimata doamna,

UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, aferente trimestrului al IV-lea 2017 si confort HOT. AGE din 28.11.2017, din următoarele surse de colectare.
1. Retransmitere prin cablu
2. Comunicare publică/Ambiental
3. Copie privata

În acest sens, se vor transmite până la data de 15 ianuarie 2018 următoarele documente:
1. Anexa 4– Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
2. Anexa 7 – Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
3. Anexa 1 – Playlisyt-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1– Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate);

Anexele precizate mai sus vor fi trimise în format electronic pe adresa de mail repartitii@upfarargoa.ro, însoțite de procesul verbal de predare-primire. Ulterior acestea vor fi expediate, în original, ștampilate și semnate de reprezentantul legal, prin serviciul poștal/curier la punct de lucru, adresa de corespondenta: Str. Iordache Golescu, nr.17, et.1, Sector 1, Bucuresti cod postal 011302.

În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor :
– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției “.
– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.
– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA.

NR. R509/ 07.11.2017

Stimate domn/Stimata doamna,

UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, aferente trimestrului al III-lea 2017, din următoarele surse de colectare.
1. Retransmitere prin cablu
2. Comunicare publică/Ambiental
3. Copie privata

În acest sens, se vor transmite până la data de 15 noiembrie 2017 următoarele documente:
1. Anexa 4– Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
2. Anexa 7 – Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
3. Anexa 1 – Playlisyt-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1– Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate);

Anexele precizate mai sus vor fi trimise în format electronic pe adresa de mail repartitii@upfarargoa.ro, însoțite de procesul verbal de predare-primire. Ulterior acestea vor fi expediate, în original, ștampilate și semnate de reprezentantul legal, prin serviciul poștal/curier la punct de lucru, adresa de corespondenta: Str. Iordache Golescu, nr.17, et.1, Sector 1, Bucuresti cod postal 011302.

În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor :
– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției “.
– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.
– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA.

NR. R282/ 11.09.2017

Stimate domn/Stimata doamna,

UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, aferente trimestrului al II-lea 2017, din următoarele surse de colectare.
1. Retransmitere prin cablu
2. Comunicare publică/Ambiental
3. Copie privata

În acest sens, se vor transmite până la data de 21 septembrie 2017 următoarele documente:
1.Anexa 4– Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
2. Anexa 7 – Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
3. Anexa 1– Playlisyt-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1– Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate);

Anexele precizate mai sus vor fi trimise în format electronic pe adresa de mail repartitii@upfarargoa.ro, însoțite de procesul verbal de predare-primire. Ulterior acestea vor fi expediate, în original, ștampilate și semnate de reprezentantul legal, prin serviciul poștal/curier la punct de lucru, adresa de corespondenta: Str. Iordache Golescu, nr.17, et.1, Sector 1, Bucuresti cod postal 011302.

În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor :
– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției “.
– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.
– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA

NR. R175/ 13.06.2017
Stimate domn/Stimata doamna,

UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, aferente trimestrului I 2017, din următoarele surse de colectare.
1. Retransmitere prin cablu
2. Comunicare publică/Ambiental
3. Copie privata
În acest sens, se vor transmite până la data de 23 iunie 2017 următoarele documente:
1.Anexa 4– Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
2. Anexa 7 – Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
3. Anexa 1 – Playlisyt-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1– Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate);
cu precizarea ca, la realizarea repartitiilor trimestrul I 2017, vor fi luate in considerare numai documentele trimise in termenul precizat si corect intocmite.

Anexele precizate mai sus vor fi trimise în format electronic pe adresa de mail repartitii@upfarargoa.ro, însoțite de procesul verbal de predare-primire. Ulterior acestea vor fi expediate, în original, ștampilate și semnate de reprezentantul legal, prin serviciul poștal/curier la sediul nostru din str. Dem.I.Dobrescu nr. 4-6,corp B, etaj 1, cam. B112, sector 1, București, cod postal 010026.

În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor :
– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției “.
– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.
– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA.

UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, aferente trimestrului al IV-lea 2016, din următoarele surse de colectare.
1. Retransmitere prin cablu
2. Comunicare publică/Ambiental
3. Copie privata

În acest sens, se vor transmite până la data de 31 ianuarie 2017 următoarele documente:
1. Anexa 4– Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
2. Anexa 7 – Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
3. Anexa 1 – Playlisyt-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1– Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate);

cu precizarea ca, la realizarea repartitiilor trimestrul 4 2016, vor fi luate in considerare numai documentele trimise in termenul precizat si corect intocmite.
Anexele precizate mai sus vor fi trimise în format electronic pe adresa de mail repartitii@upfarargoa.ro, însoțite de procesul verbal de predare-primire. Ulterior acestea vor fi expediate, în original, ștampilate și semnate de reprezentantul legal, prin serviciul poștal/curier la sediul nostru din str. Dem.I.Dobrescu nr. 4-6,corp B, etaj 1, cam. B112, sector 1, București, cod postal 010026.
În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor :
– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției “.
– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.
– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA.

UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, aferente trimestrului al III-lea 2016, din următoarele surse de colectare.
1. Retransmitere prin cablu
2. Comunicare publică/Ambiental
3. Copie privata

În acest sens, se vor transmite până la data de 12 decembrie 2016 următoarele documente:
1. Anexa 4– Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
2. Anexa 7 – Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
3. Anexa 1– Playlisyt-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1 – Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate);
4. Anexa 2 – Repertoriul de opere utilizate pe internet și/sau pe suporturi de comerţ (DVD, etc.) – (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.2 – Genul operei utilizate ) – însoţite de documente justificative;
cu precizarea ca, la realizarea repartitiilor trimestrul 3 2016, vor fi luate in considerare numai documentele trimise in termenul precizat si corect intocmite.
Avand in vedere ca urmeaza perioada sarbatorilor de iarna din luna decembrie 2016, va rugam sa ne sprijiniti in realizarea repartitiilor in termen stabilit!
Anexele precizate mai sus vor fi trimise în format electronic pe adresa de mail repartitii@upfarargoa.ro, însoțite de procesul verbal de predare-primire. Ulterior acestea vor fi expediate, în original, ștampilate și semnate de reprezentantul legal, prin serviciul poștal/curier la sediul nostru din str. Dem.I.Dobrescu nr. 4-6,corp B, etaj 1, cam. B112, sector 1, București, cod postal 010026.
În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor :
– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției “.
– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.
– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA.
Persoana responsabilă
Lazarescu Roxana – repartitii@upfarargoa.ro
Tel: 021.311.71.04/021.310.09.04 int. 209

ANUNT REPARTITII TRIMESTRUL II 2016
UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, aferente trimestrului II 2016, din următoarele surse de colectare.

1. Retransmitere prin cablu
2. Comunicare publică/Ambiental
În acest sens, se vor transmite până la data de 03 octombrie 2016, următoarele documente:
1. Anexa 4– Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
2. Anexa 7 – Declarația repertoriului de opere audiovizuale în formatul stabilit prin Decizia ORDA 52/2014;
3. Anexa 1 – Playlisyt-urile staţiilor TV locale, nemonitorizate (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.1 – Tabel de încadrare (gen / specialitate / subspecialitate);
4. Anexa 2 – Repertoriul de opere utilizate pe internet și/sau pe suporturi de comerţ (DVD, etc.) – (la completarea acestuia se va ține cont de Tabelul nr.2 – Genul operei utilizate ) – însoţite de documente justificative.

Anexele precizate mai sus vor fi depuse şi în original, la sediul UPFAR-ARGOA, însoțite de procesul verbal de predare-primire.

Pentru repartiţia drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme din copia privată, vă înștiințăm că UPFR (colectorul unic), a blocat plata sumelor cuvenite perioadei august 2015-mai 2016, în mod abuziv. Pentru deblocarea acestora UPFAR-ARGOA, a solicitat instanței TB, emiterea unei ordonanțe de plată ce formulează obiectul dosarului nr. 24258/3/2016.

În conformitate cu prevederile art. 22- art. 24 din Statutul UPFAR-ARGOA, vă informăm asupra următoarelor :
– Cu privire la prevederile art. 22.1 – “Pentru a putea beneficia de remunerațiile colectate și repartizate titularul de drepturi trebuie să declare repertoriul …, înainte de efectuarea repartiției “.
– Totodată vă informăm că, repertoriul UPFAR-ARGOA este actualizat în baza declarațiilor de repertoriu întocmite de către titularii de drepturi, în conformitate cu prevederile art. 22.2 din Statutul UPFAR-ARGOA.
– Pe cale de consecință, conform art. 22.3, UPFAR-ARGOA urmează a avea în vedere la repartiție și plată, operele audiovizuale și/sau videogramele din repertoriul gestionat, începând cu data la care titularul își depune repertoriul, în caz contrar (când titularul de drepturi nu declară repertoriul, îl declară incomplet sau nu depune documentele necesare) UPFAR-ARGOA este exonerat de răspundere față de acesta, conform art. 22.4 din statutul UPFAR-ARGOA.

Persoana responsabilă
Lazarescu Roxana – repartitii@upfarargoa.ro
Tel: 021.311.71.04/021.310.09.04 int. 207

ALTE ARTICOLE

Contact

Iordache Golescu nr. 17, etaj 1, sector 1, cod postal 011302 Bucuresti – Romania

Tel : +4-021-311.71.04
Tel/Fax : +4-021-310.09.04

Programul de lucru

Luni – joi: orele 09:00 – 17:30
Vineri: orele 09:00 – 15:00
Luni – joi : orele 14:00 – 16:00 (program cu publicul)
Vineri : orele 12:00 – 14:00 (program cu publicul)