- Firma solicitantă în calitate de membru UPFAR-ARGOA cu vechime de minimum un an, va trebui să completeze documentele prezentate mai jos.
- Solicitările vor fi aprobate de Consiliul Director al UPFAR-ARGOA în termen de 30 (treizeci) de zile de la data depunerii.
- Programarea echipamentelor și serviciilor se va face în ordinea aprobării solicitărilor.
- Societatea de producție solicitantă va putea beneficia de sprijin pentru un singur proiect în cadrul unui an calendaristic.
- Predarea / primirea echipamentelor de filmare / iluminare / sunet va fi asistată de un profesionist din partea UPFAR-ARGOA.
- Serviciile de montaj-sonorizare în sediul Studioului UPFAR-ARGOA se vor desfășura între orele de program stabilite de comun acord cu conducerea executivă.
Metodologie de acordare a sprijinului în echipamente sau servicii
Alte articole
Anunţuri Repartiţii
UPFAR-ARGOA este în curs de efectuare a repartiţiilor drepturilor patrimoniale conexe dreptului de autor cuvenite titularilor de drepturi, producători de opere audiovizuale şi/sau videograme, din următoarele surse de colectare:Retransmitere prin cabluComunicare publică/AmbientalCopie privata ANUNȚ R
Read More
Comunicări repartiții
Regăsiți mai jos comunicările UPFAR-ARGOA privind repartițiile realizate recent. Repartiția remunerațiilor încasate în perioada 01.07.2023-30.09.2023 Stimaţi producători,Prin prezenta, vă comunicăm faptul ca în data de 27.11.2023 s-a realizat repartiƫia remunerațiilor încasate în perioada 01.07.202
Read More
Cum devin membru UPFAR-ARGOA?
Calitatea de membru al UPFAR-ARGOA se dobândește pe baza unei cereri scrise si prin acordarea unui mandat de gestiune colectivă a drepturilor patrimoniale de autor și/sau conexe dreptului de autor de către producătorul de opere audiovizuale și/sau de videograme, însoțite de repertoriul în formatul a
Read More
Comment here