Documente necesare Licentiere

Pentru încheierea autorizației UPFAR ARGOA privind comunicarea publică a operelor audiovizuale în scop ambiental sunt necesare următoarele documente :
1. Certificat de înregistrare fiscală;
2. Certificat de clasificare + anexa (fișa de încadrare a spațiului) sau autorizație de funcționare de la primărie + plan al suprafeței utile, în anumite cazuri.
3. Cerere de autorizare și autorizația-licență propriu-zisă.

După verificarea tuturor documentelor menționate, se va proceda la încheierea autorizației-licență pentru comunicarea operelor audiovizuale în scop ambiental și se va transmite un exemplar semnat și ștampilat al autorizației-licență către utilizator. Se va trimite factura proformă cu suma de plată iar ulterior efectuării plății se va emite factura fiscală, care va fi transmisă prin oficiul poștal, în original.

- licența se poate încheia pe o perioadă de până la 12 luni, iar plata pentru întreaga perioadă autorizată se face în termen de 3 zile de la emiterea proformei.

♦Cerere de Licenta ambiental

♦Anexa la Contract

♦CONTRACT

♦Cerere de relicentiere